Drodzy uczniowie klas VIII, znane są już terminy rekrutacji do szkół ponadpodstawowych, oznacza to, że w najbliższym czasie będziecie dokonywać jednego z ważniejszych wyborów w Waszym życiu - wyboru zawodu i szkoły ponadpodstawowej.

Minimalna kwota ustalona przez Radę Rodziców na zebraniu w dniu 29.09.2022 r. wynosi 50 zł za jedno dziecko, po 40 zł za dwoje dzieci uczęszczających do SP1 (wpłata - 80 zł) oraz po 30 zł za troje dzieci uczęszczających do SP1 (wpłata - 90 zł).

Wpłaty na Radę Rodziców należy realizować na rachunek bankowy:

Bank Spółdzielczy w Sokółce

70 8093 0000 0008 1562 2000 0010

Tytuł wpłaty: imię nazwisko ucznia, klasa

Rodzice zgłaszający dzieci na korzystanie ze stołówki proszeni są o uzupełnienie "Karty zgłoszenia na obiady" (do pobrania poniżej w dokumentach) i dostarczenie jej do intendenta.

Wysokość opłaty za obiady dla uczniów za miesiąc styczeń 2023 roku wynosi 70 zł.

Rodziców dzieci nieobecnych w miesiącu grudniu w sprawie odpisów prosimy o kontakt z intendentem.

Od dnia 1 kwietnia 2022 r. opłata za jeden obiad wynosi 5 zł.

Pieniądze należy wpłacać na konto nr: 74 1240 5211 1111 0010 8724 5393

W tytule przelewu proszę podawać imię, nazwisko i klasę, do której uczęszcza uczeń.

W przypadku nieobecności dziecka w miesiącu poprzednim w sprawie naliczeń odpisów prosimy o kontakt z intendentem.

Opłat dokonujemy do dnia 15 bieżącego miesiąca.

Jadłospis na miesiąc styczeń:

budynek I 

 budynek II


Dokumenty:

  1. regulamin stołówki szkolnej
  2. karta zgłoszenia na obiady do stołówki szkolnej
  3. rezygnacja z obiadów w stołówce szkolnej Przełącz edytor

2020-08-28



Zgodnie z Dyrektywą Parlamentu Europejskiego I Rady (U) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii jesteśmy zobowiązani udostępnić Państwu kanały umożliwiające dokonywanie zgłoszeń naruszeń prawa (tzw. zgłoszeń wewnętrznych)

 Zgłoszenia naruszenia można dokonać za pośrednictwem następujących kanałów kontaktu:

  1. dedykowanej skrzynki mailowej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., obsługiwanej przez Koordynatora ds. zgłoszeń,  poprzez wypełnienie Formularza zgłoszenia;
  2. za pomocą dedykowanego kanału informatycznego za pośrednictwem części strony internetowej https://zgloszenia.exlegeiod.pl/  poprzez wypełnienie Formularza zgłoszenia;
  3. za pomocą infolinii pod nr tel.: 785 842 142.

 Tutaj może Pan/Pan pobrać formularz zgłoszenia naruszenia. Prosimy, aby przy dokonywaniu zgłoszenia korzystać z tego dedykowanego formularza.

 W naszym podmiocie obowiązuje Procedura dotycząca przyjmowania zgłoszeń oraz podejmowania działań następczych w związku z tymi zgłoszeniami, która jest dostępna w sekretariacie szkoły.

 Przypominamy, iż zgłoszenia naruszeń prawa, mogą dotyczyć następujących sfer:

  1. zamówienia publiczne,
  2. usługi, produkty i rynki finansowe oraz zapobieganie praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu,
  3. bezpieczeństwo produktów i ich zgodności z wymogami,
  4. bezpieczeństwo transportu,
  5. ochrona środowiska,
  6. ochrona radiologiczna i bezpieczeństwo jądrowe,
  7. bezpieczeństwo żywności i pasz, zdrowie i dobrostan zwierząt,
  8. zdrowie publiczne,
  9. ochrona konsumentów,
  10. ochrona prywatności i danych osobowych oraz bezpieczeństwo sieci i systemów teleinformatycznych,
  11. naruszenia mające wpływ na interesy finansowe Unii, o których mowa w art. 325 TFUE i określone szczegółowo w stosownych środkach unijnych,
  12. naruszenia dotyczące rynku wewnętrznego, o którym mowa w art. 26 ust. 2 TFUE, w tym naruszenia unijnych zasad konkurencji i pomocy państwa, jak również naruszenia dotyczące rynku wewnętrznego w odniesieniu do działań, które stanowią naruszenie przepisów o podatku od osób prawnych lub do praktyk mających na celu uzyskanie korzyści podatkowej sprzecznej z przedmiotem lub celem mających zastosowanie przepisów o podatku od osób prawnych.

Do dokonywania zgłoszeń wewnętrznych są uprawnione podmioty / osoby, które zostały wskazane szczegółowo w naszej Procedurze, w szczególności są to:

  1. nasi pracownicy, także w przypadku, gdy stosunek pracy już ustał;
  2. osoby ubiegające się o zatrudnienie, które uzyskały informację o naruszeniu prawa w procesie rekrutacji lub negocjacji poprzedzających zawarcie z nami umowy;
  3. osoby świadczące na naszą rzecz pracę na innej podstawie niż stosunek pracy, w tym na podstawie umowy cywilnoprawnej;
  4. nasi stażyści,
  5. nasi wolontariusze.

Pamiętaj

Będziesz podlegać ochronie przewidzianej dla sygnalisty,  jeżeli posiadasz uzasadnione podstawy, by sądzić, że będące przedmiotem zgłoszenia informacje na temat  naruszeń są prawdziwe w momencie dokonywania zgłoszenia i że informacje takie są objęte zakresem zastosowania naszej Procedury i/lub przepisów prawa (sfery wskazano powyżej) -  (tzw. zgłoszenie w dobrej wierze).

Nie zgłaszaj naruszenia w opisanym wyżej trybie - jeżeli naruszenie prawa godzi wyłącznie w Twoje prawa lub zgłoszenie naruszenia prawa następuje wyłącznie w Twoim indywidualnym interesie. Zgłoszenia, o których tutaj mowa mają działać w szerszym celu, niż Twój indywidualny interes.


Dane kontaktowe inspektora ochrony danych (IOD)

RODO przewiduje obowiązek publikowania danych kontaktowych inspektora ochrony danych. Osoby, których dane dotyczą, zgodnie z art. 38 ust. 4 RODO, mają możliwość skontaktowania się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD) we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem ich danych osobowych oraz z wykonywaniem praw przysługujących im na mocy niniejszego rozporządzenia.

W związku z  powyższym, na stronie internetowej publikujemy dane kontaktowe inspektora ochrony danych, umożliwiające kontakt z nim zainteresowanych.

Inspektora Ochrony Danych: Rafał Andrzejewski

Dane do kontaktu : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., nr tel:504976690